mandag den 10. marts 2014

MARMOR COVER TIL MACBOOK

Jeg har efterhånden set dét flere steder på nettet - forskellige udgaver til et Macbook cover. Forleden gjorde jeg selv et forsøg på, at sætte mit eget præg på min elskede macbook Pro. Det er både en nem og billig måde at forny sin Macbook´s udseende på, og så beskytter det samtidig mod ridser og skrammer. Det enste du skal bruge er folie med det ønskede print, jeg har købt mit i Bauhaus, men kan også bl.a. købes i Panduro Hobby eller flere steder på nettet. En lineal til at glatte foliet ud med, en skærekniv og en saks. 

Fremgangsmåde:
Start med at tage nogle mål for din macbook. Derefter overfører du målene til dit folie, og klipper det opmålte stykke ud. Læg derefter foliet over din macbook, og glat det ud ved hjælp af en lineal for at undgå luftbobler. Til sidst skærer du forsigtige æblet ud med en skærekniv, pas på ikke at trykke for hårdt, så der kommer ridser ned i æblet.

Voilá, et nyt look til din macbook, som ser super fint og feminint ud. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar