mandag den 21. oktober 2013

BRING NATUREN IND I SOVEVÆRELSET

Trænger du til en ny plads, hvor du kan udstille dine yndlings klæder? Jag fandt sidste år en gren under et besøg hos mine forældre nær ved Aarhus, og måtte slæbe den hele vejen med hjem til Aalborg, for den skulle selvfølgelig op og hænge. Jeg malede den hvid med ganske almindelig træmaling, og hængte den op mellem to metal vejere, som blev forseglet til loftet via to kroge. En meget nem og hurtig løsning til en alternativ garderobe. Hvis du ønsker et mere råt look, kan du undgå at male den, og blot hænge den op au neutral.

Senere udvidere jeg garderoben med nogle gamle æblekasser, som jeg stillede i lag under grenen. Dette blev også ret fint, hvis jeg selv skal sige det, og tilføjer jo lidt ekstra plads til udstillingen.




Billedekilde: www.love-aesthetics.blogspot.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar