torsdag den 14. november 2013

JULEHJERTE OPHÆNG


Jeg er vild med julens mange muligheder for at være lidt ekstra kreativ. Ler og cernit er nogle af mine yndlingsmaterialer til at lave juleophæng af, idet de er nemme at arbejde med, og hurtige til at tørre. Jeg har udstukket nogle hjerter af selvtørrende ler, tilføjet lidt kobber effekter og tilsidst bundet et bånd i.

Det du skal bruge er selvtørrende ler, udstikker, tape (der skal sættes helt stramt, så malingen ikke flyder), maling (jeg har brugt art metal) og bånd eller snor. Evt. en hultang. 

Mange af mine materialer køber jeg på webshoppen www.cchobby.dk, der kan man nærmest altid finde det, man lige mangler. Ellers er Søstrene Grene eller Tiger også altid et hit, og har lige nu forskellige udstiksforme, bånd og maling i både metalliske og neonfarver.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar