tirsdag den 24. juni 2014

PROJEKT LEJLIGHED - SOVEVÆRELSET

En mere i familien betyder omrokering i lejligheden! Vi lever derfor lige for tiden i et STORT rod, hvor ledninger, malerbøtter og alverdens værktøj fungerer som én lang forhindringsbane. Men selvom renoveringen tager det meste af min og min kærestes fritid, så er der alligevel noget hyggeligt over, at gå og lappe huller i væggen og indrette os på ny - med bettemand i tankerne. 

Soveværelset var første prioritet at få færdigt, og det er det endelig blevet :) Vi er rykket ind i en af stuerne, således at bettemand kan få værelse i vores gamle soveværelse, og jeg synes faktisk, at det fungerer overraskende godt. Vi har forsøgt at holde indretningen i en minimalistisk stil med et strejf af det rå look. Garderoben består af ét langt vandrør, som hænger i spændestropper ned fra loftet, disse er købt i IKEA. Underneden har vi placeret mine elskede æblekasser, der efterhånden har fulgt mig i tykt og tyndt igennem de sidste par år. Jeg synes de er geniale at indrette med, og så er det en forholdsvis billig løsning. Træet fra stuen har også fået en plads i soveværelset, der er enormt hyggeligt med tændte lys i om aftenen. 

Efterhånden som rummene bliver færdige herhjemme, vil der komme et lille indlæg om disse, der vil ligeledes være nogle små DIY-projekter undervejs :) 

5 kommentarer:

  1. Hvor er stativet bare fint! Har du link til spændestropperne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Emma.

      Tusind tak :)
      Ja, linket til spændestropperne kommer her: http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/79306696/

      Slet
  2. Hvor er det bare fint :-)
    Hvad holder det hele fast? Altså, hvad er spændestropperne sat fast med?

    SvarSlet
  3. Jeg vil også meget gerne vide hvordan de er sat fast i loftet :)

    SvarSlet
  4. Hvor er trækasserne fra? :)

    SvarSlet