søndag den 8. juni 2014

SLUT MED FLERE TABTE HANDSKER I SNEEN

Ja, jeg ved godt, at jeg er lidt tidligt ude med hensyn til dette indlæg ;) Men forleden faldt jeg over brandfab.dk, et mærke der producerer de lækreste køreposer, huer, sko og så disse helt fantastiske muffer, som jeg faldt pladask for, og som bare er et musthave for mit vedkommende her til efteråret. De består af vandafvisende yderstof, der beskytter mod vind, regn og sne, og så kan de endda maskinevaskes. 

Jeg venter en lille dreng her til november, og tænker at de da må være helt essentielle til en køretur med barnevognen. De klistres fast omkring styret, og derved undgår man tabte handsker i den kolde sne, hvilket jeg plejer at være helt suveræn til at gøre - hvis jeg er heldig opdager jeg det i tide, og får de våde handsker samlet op igen. De er dog ikke kun brugbare til barnevognen, men kan også benyttes til cyklen etc. De fåes i sort og blå og kan købes lige her

Men efter dette korte øjebliks måben over disse lækre og varme muffer, så lad os da lige nyde den dejlige danske sommer, der jo ser ganske lovende ud i år :) 




Billedekilde: brandfab.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar