tirsdag den 10. december 2013

ORIGAMI TIL & FRA KORT


Super fine og hyggelige til og fra kort til årets julegaver. 
Sidste år fandt jeg nogle julepostkort, pyntet med fine origami juletræer og tænkte, at jeg ville dele diy´en med jer. Måske andre end jeg, kan få glæde af dem. 

Jeg har sat dem på til og fra kort, og varieret dem i farve og mønstre. Kun fantasien sætter grænser.
 Jeg synes, det giver en rigtig god effekt at blande forskelligt mønstret papir, og så har jeg tilføjet en lille neonfarvede stjerne, for at tilføje lidt kant. 

Nedenfor ses en vejledning på hvordan de foldes. Jeg har brugt tre størrelser til kortene, 5x5 cm, 4x4 cm og 3x3 cm. Hvis du ønsker at sætte dem på julepostkort, ville jeg sætte en ekstra trekant på forneden. 

God fornøjelse :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar